Jump to content
M2Tec Community

Recommended Posts

Cześć.
Jestem nowy w twojej społeczności i tak, nie w ojczystym języku, ale postaram się jak najlepiej opowiedzieć o moim projekcie.
Byłem, byłem i będę fanem gry Metin2, jednym z powodów, które skłoniły mnie do nauki grafiki i kodowania.
Dziś przynoszę ci mój najnowszy projekt, który w mojej opozycji zasługuje na zasłużoną aktualizację, na którą zasługuje gra taka jak Metin2.

Jeśli doceniasz pracę, nie zapomnij SHARE, LIKE and SUBSCRIBE na moim kanale YouTube.

• Like 2

please english or german :)

I will do that from now on. 😉

• Thanks 1

27 minutes ago, Bogdan Nita said:

I will do that from now on. 😉

No you have to translate your thread or it will be removed.

2 minutes ago, OverFlow said:

No you have to translate your thread or it will be removed.

The guy is busy I have he in discord all good 

Good job using unity and good lucky whit your project mate

• Like 1

It looks good, I just wonder if the speed of the character is not too big.

Edited by AirForce

[pl lang]

No dobra, ale były już próby odpalania Metina na u4, jednak wiesz czemu nikt finalnie tego nie wypuścił? Kwestia wymagań sprzętowych. Metin właśnie ma ten swój urok, że ma niskie wymagania sprzętowe, a przeniesienie całkowite tej gry na nowy silnik równa się z bardzo dużym skokiem wymagań, dlatego to na dłuższą mete nie ma sensu, lepiej po prostu próbować udoskonalać w jakimś stopniu aktualny silnik, aniżeli próbować tworzyć metina na innym silniku. Lepiej ten czas poświęcić na nauke i stworzyć od nowa całkiem nowe mmorpg. 

@vexidev

[pl lang]

Zawsze można stworzyć metina u4 dla słabszych komputerów (choćby z mniejszą zawartością graficzną, itp.) i metina u4 dla mocniejszych pecetów.

[en lang]

You can always create u4 metina for weaker computers (even with less graphic content, etc.) and u4 metina for stronger PCs: P

Edited by AirForce

19 godzin temu, AirForce napisał: